пятница, 8 февраля 2013 г.

Модуль 9. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Для учнів, що мають проблеми у навчанні потрібно підібрати більш легше завдання (з яким вони справляться на 100%), а обдарованні учні виконують більш складні завдання (спираючись на результати діяльності своїх однокласників)  Для цього необхідно використовувати різні види вправ для самоспрямовування навчання, які повинні задовольнити різноманітні потреби учнів. Працюючи з цим модулем я створила текстовий документ для самоспрямовування навчання учнів з викорисанням схеми З-Х-Д. Досить цікава схема, вона виявляє знання учнів до початку роботи над проектом, його цілі та досягнення по закінченню проекта. Дякую!

Комментариев нет:

Отправить комментарий