Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть
самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого
навчання. Для учнів, що мають проблеми у навчанні потрібно підібрати
більш легше завдання (з яким вони справляться на 100%), а обдарованні
учні виконують більш складні завдання (спираючись на результати
діяльності своїх однокласників) Для цього необхідно використовувати
різні види вправ для самоспрямовування навчання, які
повинні задовольнити різноманітні потреби учнів. Працюючи з цим модулем я
створила текстовий документ для самоспрямовування навчання учнів з
викорисанням схеми З-Х-Д. Досить цікава схема, вона виявляє знання учнів
до початку роботи над проектом, його цілі та досягнення по закінченню
проекта. Дякую!
Комментариев нет:
Отправить комментарий